Rippikouluun ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Iin seurakunnan rippikouluihin on syyskuussa. Sitä ennen jokaiselle 2009 syntyneelle seurakunnan jäsenelle lähetetään kirje kotiin, jossa kerrotaan rippikoulusta ja vaihtoehdoista.

Kaikkien rippikoulun käyvien pitää ilmoittautua omaan seurakuntaan, vaikka osallistuisikin järjestön (esimerkiksi Rauhanyhdistyksen tai Herättäjä-yhdistyksen) järjestämään rippikouluun. Ilmoittaudu tällöin muualla rippikoulun käyväksi.

LUE NÄMÄ OHJEET ENSIN!

Iin seurakunnan rippikouluihin ilmoittautuvan huoltaja tarvitsee pankkitunnukset vahvaa tunnistautumista varten. Ilmoittautuminen etenee seuraavasti:

1) Huoltaja tunnistautuu ja täyttää vaadittavat tiedot.

2) Huoltaja tallentaa tiedot ja ottaa talteen Katrina-tunnuksen ja salasanan. Muista kirjautua ulos!

3) Nuori saa linkin omaan sähköpostiinsa jonka kautta avautuu kirjautumisikkuna. Tähän laitetaan huoltajan saama tunnus ja salasana.

4) Nuori täydentää tiedot omalta osaltaan ja tallentaa/lähettää tiedot.

5) Ilmoittautuminen on valmis!

Kannattaa siis tehdä ilmoittautuminen yhdessä ja samantien lisätä nuoren tiedot!

Muualla rippikoulun käyvävät eivät käytä vahvaa tunnistautumista.

Ilmoittaudu Iin seurakunnan rippikouluihin.

Ilmoittaudu muualla rippikoulun käyväksi.

Kuljetukset: Seurakunta järjestää kuljetuksen Kuivaniemen ja Olhavan rippikoululaisille Iissä tapahtuviin pakollisiin rippikoulutapaamisiin.

Rippikouluryhmäsi

Tieto rippikouluryhmästä lähetetään huoltajan sähköpostiin viimeistään viikolla 38 loppuun mennessä.

Rippikoulusunnuntai

8.10. klo 10 Iin kirkko

8.10. klo 12 Kuivaniemen kirkko

Rippikoulusunnuntai alkaa yhteisellä jumalanpalveluksella, jonka jälkeen ryhmäkohtaiset infot ja kirkkokahvit. Myös huoltajat ovat tervetulleita mukaan!

Infossa käydään läpi rippikoulujen yhteiset kokoontumiset sekä yleistä infoa rippikoulun käymisestä, sekä jaetaan merkintäkortit.

Rippikoululaisia

Nuorisotyönohjaaja