Perhejumalanpalvelus

Perhejumalanpalvelus on tavallista jumalanpalvelusta lyhyempi ja perhemessussa huomioidaan eri tavoin erityisesti lapset.  Lapsia voi olla jumalanpalveluksessa myös erilaisissa tehtävissä. Perhejumalanpalveluksessa lauletaan lasten virsiä ja kaikki saavat osallistua laululeikkeihin ja muihin eri kerroilla vaihtuviin seurakunnan osuuksiin. Aikuiset voivat halutessaan tuoda lapset siunattaviksi ehtoollisen aikana. Kirkon ovella on kirkkokavereita, pehmoleluja, lapsi saa ottaa kirkkokaverin mukaansa penkkiin jumalanpalveluksen ajaksi. Jumalanpalveluksen jälkeen on kirkkomehut ja - kahvit. Lapset saavat kirkkopassiin tarran, kolme tarraa kerättyään lapsi saa kirkkolahjan.

Perhejumalanpalveluksia on 5-6 kertaa vuoden aikana, ajankohdat ilmoitetaan seurakunnan sivuilla ja Rantapohja-lehdessä.

Tervetuloa kaikki perheet, aikuiset ja lapset !

Perhetyöntekijä

Irmeli Hietapelto