Taloustoimisto

Taloustoimistossa voit tavata talouspäällikön tai taloussihteerin ja heidän kanssa voit asioida, kun sinulla on kysyttävää esim.

• hallinnollisten asioiden valmisteluun ja esittelyyn
  • laskutukseen
  • hautojenhoitoon
  • palkanlaskentaan
  • kirjanpitoon
  • tontinvuokriin
  • metsien, kiinteistöjen ja hautausmaiden hoitoon
  • tonttialueiden hallintaan liittyen

Soita, niin sovitaan yhteinen tapaamisaika!

Taloushallinnon tehtävänä on tuottaa seurakunnan tavoitteiden saavuttamisessa tarvittavaa informaatiota ja palveluja. Tehtäväalueita ovat mm. suunnittelupalvelut, asioiden valmistelu hallintoelimille, kirjanpito, palkkalaskenta, maksuliikenne, laskutus sekä kiinteistöjen ja hautausmaiden isännöintipalvelut. Varainhoitotehtäviin kuuluvat mm. seurakunnan varojen hoitaminen sekä metsien, huoneistojen hoito ja tonttialueiden hallinta.

Verkkolaskut

Laskut tulee aina lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Kirkon laskujen välittäjänä toimii Telia Finland Oyj ja verkkolaskujen operaattorina CGI.

Verkkolaskuosoitteen tiedot OVT-tunnus:

Verkkolaskuoperaattori: CGI

Välittäjätunnus: 003703575029

Laskutusosoite:

IIN SEURAKUNTA 003701851616 (verkkolaskutusosoite)

Kirkon Palvelukeskus

Iin seurakunta

PL 5018

02066 DOCUSCAN

Sähköpostiosoite laskuille:

kkr.pl5018(at)xbs-salo.com

Lisätietoja antaa tarvittaessa Helka Tapio puh. 040 742 4651.

Talouspäällikkö
Hallinto- ja talouspalvelut
Taloustoimisto on avoinna ma-pe klo 9.00 - 15.00
Puistotie 3
91100 Ii

Soittele niin sovitaan tapaamisaika!

taloussihteeri
Hallinto- ja talouspalvelut Hautauspalvelut Henkilöstöpalvelut Kiinteistöpalvelut
Puistotie 3
91100 Ii

Soittele, niin sovitaan tapaamisaika! mm kirjanpito, palkanlaskenta, laskutus, hautojen hoidot, haudanhoitosopimukset, osto-ja myyntireskontrat, tontivuokrasopimusten ylläpito ja uusiminen, kolehtien ja avustusten tilitykset

Taloushallinnossa voit tavata talouspäällikön tai taloussihteerin ja heidän kanssa voit asioida kun sinulla on kysyttävää esim.

• laskutukseen
  • hautojenhoitoon
  • palkanlaskentaan
  • kirjanpitoon
  • tontinvuokriin
  • metsien hoitoon
  • tonttialueiden hoitoon liittyen

Taloushallinnon tehtävänä on tuottaa seurakunnan tavoitteiden saavuttamisessa tarvittavaa informaatiota ja palveluja. Tehtäväalueita ovat mm. suunnittelupalvelut, asioiden valmistelu hallintoelimille, kirjapito, palkkalaskenta, maksuliikenne, laskutus sekä kiinteistöjen ja hautausmaiden isännöintipalvelut. Varainhoitotehtäviin kuuluvat mm. seurakunnan varojen hoitaminen sekä metsien, tonttialueiden ja huoneistojen hoito.