Karhun leirikeskus (Ei talvikunnossapitoa)

Leirikeskuksentie 28, 91100 Ii

Tiedustelut ja varaukset p. 040 848 0078 tai ii.seurakunta(at)evl.fi.

Majoittuminen

Tiloja vuokrataan heinäkuun puolestavälistä syyskuuhun saakka tietyin ehdon yhteisöille ja yksityisille henkilöille. Karhun leirikeskus on poissa käytöstä lokakuusta huhtikuuhun, jolloin tiloissa ei ole lämmitystä.

Varustus

• Leirikeskuksessa on vuodepaikkoja noin 36 henkilölle.
    • tyynyt ja peitot (omat liinavaatteet)
    • Päärakennuksessa voi yöpyä n 22 henkilöä. Ulkorakennukseen mahtuu majoittumaan 14 henkilöä.
  • valkokangas (ei dataprojektoria tai tietokonetta)
  • ruokailuvälineet n 30 henkilölle
  • kahviastiasto n 30 henkilölle
  • luokkatila eli ruokailutila
  • laitoskeittiö, ruoanvalmistusvälineineen
  • wc-paperit ja käsipyyhepaperit

Hinnasto ja toimintaohjeet löytyvät täältä. Toimitilamme ja niiden pihapiiri ovat savuttomia.

Karhun leirikeskus sijaitsee Karhu-nimisessä saaressa aivan Iijoen suistossa, meren rannalla luonnonkauniilla paikalla.

Pihalla on kota, jossa voi tulistella polttopuineen. Ulkosauna, johon vesi tulee Iijoesta. Leirikeskuksessa ei ole suihkuja.

Liikenne

Karhunsaaren tiellä on painorajoitus 5 t eli sitä raskaammilla autoilla ei voi ajaa saarella.

Seurakuntamestari Anne Laurila p. 040 7677 369

wc wc