Pääsiäisvaellus

Pääsiäisvaelluksella kuljetaan hiljentymisestä haudan kautta pääsiäiseen ja uuteen iloon ja elämään. Kierros seurakuntatalolla kestää noin 30 minuuttia. Seurakunnan työntekijöistä ja vapaaehtoisista koostuva ydinjoukko kuljettaa katsojia läpi pääsiäisen tapahtumia. Katsoja saa kulkea läpi kiirastorstain tapahtumien, Getsemanen puutarhan, Jeesuksen kuoleman Golgatalla, Jeesuksen ylösnousemisen ja pääsiäisaamun ilon. Tervetuloa pääsiäisvaellukselle ti 26.3. klo 18.00 tai klo 18.30 ja ke 27.3. klo 10.30. Pääsiäisvaellus alkaa Iin kirkon parkkipaikalta. Ensimmäinen rasti on ulkona ( paikalla myös ihmeteltävänä aasi), kolme rastia on kirkon sisällä. Vaelluskierros kestää noin puoli tuntia. Tervetuloa pääsiäisvaellukselle kaikki lapset ja perheet!

Perhetyöntekijä

Irmeli Hietapelto