Kuivaniemen kappeliseurakunta

Kuivaniemen kappeliseurakunnan alueella on kaksi jumalanpalveluspaikkaa. Kuivaniemen kirkko Kirkonkylässä ja Oijärven kyläkirkko Oijärvellä.

Kappeliseurakunnan alueella on kaksi seurakuntataloa. jotka palvelevat erilaisissa tilaisuuksissa. Kirkonkylällä on Kuivaniemen seurakuntatalo (Vanha pappila) ja Oijärven kyläkirkon yhteydessä on seurakuntasali. Seurakuntalaiset voivat vuokrata tiloja mm. perhejuhliinsa.

Kuivaniemen kappeliseurakunnan alueella on käytössä kaksi hautausmaata. Kuivaniemellä on Kuivaniemen metsähautausmaa ja Vanha hautausmaa (ei enää käytössä) ja sankarihaudat aivan kirkon vieressä. Oijärvellä on Oijärven puistohautausmaa ja sankarihaudat.

Lisätietoa tilojen varauksista ja vuokrauksista saat  p. 040 848 0078

Virkatodistustilaukset

Historiaa

Kuivaniemen seurakunta on eronnut Iin emäpitäjästä 1867, jolloin on muodostettu itsenäinen seurakunta. Oijärvi on eronnut Iin seurakunnasta 1921 ja liittynyt Kuivaniemen seurakuntaan. Kuivaniemen seurakunta on liittynyt 1.1.2007 Iin seurakuntaan.

seurakuntamestari
Puistotie 3
91100 Ii

Kuivaniemen kirkko, Kuivaniemen ja Oijärven hautausmaat ja seurakuntatalot. Iin pappila.

Kuivaniemen kirkon sali sisäänkäyntiovelta kuvattuna