Avoimet työpaikat Iin seurakunnassa

Iin seurakunnassa haettavana seuraavia työpaikkoja:

Diakoniatyöntekijän virka

Diakoniatyöntekijältä edellytetään laaja-alaista työotetta, joka painottuu seurakunnan tarpeiden mukaan. Keskeisiä työalueita ovat perinteinen diakonia, johon kuuluvat kotikäyntityö, kerhot, diakonia-avustukset ja yhteisvastuukeräys pois sulkematta uusia ideoita ja toimintatapoja. Viran painopiste on Iin alueella.

Kelpoisuutena on diakonian virkatutkinto tai kirkkohallituksen päätöksen mukainen tutkinto (Kirkon säädöskokoelma nro 162). Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä todistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Palkkaus on KirVESTES vaativuusryhmän 502 mukainen ja virassa noudatetaan 4 kuukauden koeaikaa.

Hakemukset virkaan tulee toimittaa 18.4.2024 kello 15.00 mennessä sähköisesti osoitteessa: https://www.mvsoy.fi/srk/ii/url/DMffaY7bzB

Lisätietoja: kirkkoherra Tapani Ruotsalainen p. 040 515 7633 tai kappalainen Pekka Soronen p. 040-7776959 ja seurakunnan kotisivut: www.iinseurakunta.fi

Hautausmaan kesätyösetelityöntekijät

Haemme 2005–2008 syntyneitä iiläisiä nuoria Iin seurakunnan hautausmaille (Iin Kruununsaari, Olhava, Kuivaniemi, Oijärvi, Jakkukylä) määräaikaisiin (60 h) työsuhteisiin kesä-elokuun väliselle ajalle.

Tehtäviin kuuluvat hautausmaan ja hoitohautojen hoito- ja kunnossapitotyöt. Töitä voidaan tehdä myös muilla seurakunnan kiinteistöillä. Työssä tarvitaan positiivista asennetta, kykyä ja halua fyysiseen ulkotyöhön sekä täsmällisyyttä ja yhteistyökykyä.

Kesätyöntekijät haravoivat lehtiä ja roskia, istuttavat kasveja, leikkaavat ruohoa yms. Lapio, ruohonleikkuri, harava ja kottikärryt ovat siis yleisimmät työvälineet.

Hautausmaalle töihin tulevan tulee huomioida, että hautausmaat ovat surutyötään tekeviä omaisia varten ja työntekijän käytöksen tulee olla hautausmaalla kävijöitä kunnioittava.

Viikkotyöaika vaihtelee välillä 10–30 tuntia. Työaika sijoittuu arkisin klo 7–15.00 välille.

Hakemukset tehdään sähköisesti osoitteessa: https://www.mvsoy.fi/srk/ii/url/pGxChCx7rz viimeistään 24.3.2024.

Tiedusteluihin vastaa: talouspäällikkö Tapani Huhta p. 040-681 2815, sähköposti tapani.huhta@evl.fi

Hakijoille ilmoitetaan valinnasta sähköpostilla 8.4.2024 mennessä.