Avoimet työpaikat Iin seurakunnassa

Iin seurakunnassa haettavana seuraavia työpaikkoja:

Kirkko-opas

Iin seurakunta hakee 18 vuotta täyttänyttä kielitaitoista kirkko-opasta kesällä 2024 määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.6. – 30.6.2024.

Tehtävät edellyttävät hyvää kielitaitoa, kiinnostusta kirkkotaiteeseen ja hyvää kykyä yleisön palvelemiseen. Tehtävät sisältävät kirkon esittelyä ja pienimuotoisia siivous- ja puutarhatöitä.

Palkka: Palkkaus KirVESTES:n työehtosopimus nuorten kausityöntekijöiden sekä opiskelijoiden ja oppisopimuskoulutukseen otettavien työntekijöiden palkkauksen mukainen palkka, 1450,00 € /kk.

Sijoituspaikka: Iin kirkko

Työaika: 35 h/vko

Hakuaika: 6.2. – 17.3.2024.

Hakemukset tehdään sähköisesti osoitteessa: https://www.mvsoy.fi/srk/ii/url/sBDpfzJ3aw viimeistään 17.3.2024.

Lisätiedot:

kirkkoherra Tapani Ruotsalainen p. 040-515 7633 tai talouspäällikkö Tapani Huhta p. 040-6812815.

Kausityöntekijät hautausmaille

Haemme Iin seurakunnan hautausmaille ja kiinteistönhoitoon koko- ja osa-aikaisia kausityöntekijöitä kesäksi 2024. Työ sisältää hautausmaiden hoitohautojen hoitoa ja viheralueiden hoitotöitä mm. nurmikon leikkausta, trimmeröintiä, kesäkukkien hoitoa, rikkaruohojen kitkentää ja lehtien haravointia sekä mahdollisesti myös kiinteistönhoidon tehtäviä seurakunnan kiinteistöillä. Tehtäviin kuuluu myös nuorten kesätyöntekijöiden ohjaus ja perehdytys.

Työjaksot sijoittuvat välille 2.5.-31.10.2024

Työsuhteiden pituus vaihtelee 2–6 kuukauden välillä. Työt alkavat touko-kesäkuussa.

Edellytämme 18 vuoden ikää. Ajokortti ja oma auto sekä kokemus puutarhatöistä ja niihin kuuluvista koneista katsotaan eduksi. Arvostamme puutarha-alan koulutusta. Odotamme kausityöntekijöiltä positiivista asennetta, täsmällisyyttä sekä yhteistyökykyä.

Työn hoitamisen edellytyksenä on kyky ja halu fyysiseen ulkoilmatyöhön, innostuva ja ahkera työote sekä ryhmätyötaidot.

Hautausmaalle töihin tulevan tulee huomioida, että hautausmaat ovat surutyötä tekeviä omaisia varten ja työntekijän käytöksen tulee olla hautausmaalla kävijöitä kunnioittava.

Viikkotyöaika vaihtelee välillä 10 h - 38 h 15 minuuttia. Työaika sijoittuu arkisin klo 7–15.30 välille.

Hakemukset tehdään sähköisesti osoitteessa: https://www.mvsoy.fi/srk/ii/url/3hjZ1yw79Y viimeistään 17.3.2024.

Tiedusteluihin vastaa: talouspäällikkö Tapani Huhta p. 040-681 2815, sähköposti tapani.huhta@evl.fi

Hautausmaan kesätyösetelityöntekijät

Haemme 2005–2008 syntyneitä iiläisiä nuoria Iin seurakunnan hautausmaille (Iin Kruununsaari, Olhava, Kuivaniemi, Oijärvi, Jakkukylä) määräaikaisiin (60 h) työsuhteisiin kesä-elokuun väliselle ajalle.

Tehtäviin kuuluvat hautausmaan ja hoitohautojen hoito- ja kunnossapitotyöt. Töitä voidaan tehdä myös muilla seurakunnan kiinteistöillä. Työssä tarvitaan positiivista asennetta, kykyä ja halua fyysiseen ulkotyöhön sekä täsmällisyyttä ja yhteistyökykyä.

Kesätyöntekijät haravoivat lehtiä ja roskia, istuttavat kasveja, leikkaavat ruohoa yms. Lapio, ruohonleikkuri, harava ja kottikärryt ovat siis yleisimmät työvälineet.

Hautausmaalle töihin tulevan tulee huomioida, että hautausmaat ovat surutyötään tekeviä omaisia varten ja työntekijän käytöksen tulee olla hautausmaalla kävijöitä kunnioittava.

Viikkotyöaika vaihtelee välillä 10–30 tuntia. Työaika sijoittuu arkisin klo 7–15.00 välille.

Hakemukset tehdään sähköisesti osoitteessa: https://www.mvsoy.fi/srk/ii/url/pGxChCx7rz viimeistään 24.3.2024.

Hakijoille ilmoitetaan valinnasta sähköpostilla 8.4.2024 mennessä.