Vauva- ja taaperoryhmä

Kokoontuu keskiviikkoisin klo 10-11.30

Ryhmä on 0-2 -vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen tarkoitettu laululeikkipainotteinen perhekerho. Kerhossa on mahdollisuus jutteluun toisten vanhempien kanssa ja kerholaisten toiveiden mukaista ohjelmaa. Kokoonnumme pappilassa, Pappilantie 16. Kerhon ohjelmassa on laululeikkihetki ja juttelua vauva- ja taaperoperheen elämään liittyvistä aiheista. Voit ottaa mukaan vauvalle/ taaperolle oman lelun. Kerhossa tarjotaan pilttiä, mehua ja keksiä. Halutessasi voit ottaa kerhoon mukaan omia eväitä. Poikkeuksellisesti ryhmä ei kokoonnu 6.3. , 27.3. ja 15.5. Tervetuloa lasten kevätkirkkoon Iin kirkkoon ke 15.5. klo 9.30! Pääsiäisviikolla 13 ei ole vauva- ja taaperoryhmää, tervetuloa mukaan lasten pääsiäisvaellukselle Iin kirkkoon ke 27.3. klo 10.30! Pääsiäisvaellus alkaa kirkon parkkipaikalta, ensimmäinen rasti ulkona, loput sisällä kirkossa. Vaellus kestää puoli tuntia ja sen voi kiertää myös lastenrattailla.

HUOM! Tule kerhoon vain terveenä! Kerhoon ei voi tulla, jos lapsella tai aikuisella on flunssaa tai muita oireita. Jos perheessänne sairastetaan, tule kerhoon sitten, kun olette parantuneet!

Tule kerhoilemaan lapsesi kanssa ja vaihtamaan ajatuksia toisten samassa elämäntilanteessa olevien kanssa, olet lämpimästi tervetullut ryhmään ensimmäisen lapsesi tai useamman lapsen kanssa!

Perhetyöntekijä

Irmeli Hietapelto