Nettipyhäkoulu

Tervetuloa nettipyhäkouluun. Tälle sivustolle tulee pari kertaa kuukaudessa materiaalia, jota voitte käyttää kotien kristillisen kasvatuksen tukena.  Nyt tämän nettipyhäkoulun aiheena on Kevään herääminen. Voit katsoa pyhäkouluvideon alla olevasta linkistä

Kevään herääminen

VINKKEJÄ JA IDEOITA

Jos lapsesi pitää satujen kuuntelemisesta, voit ladata tabletillesi tai puhelimellesi sovelluksen Lukulumo. Lukulumo -sovellus on koronan takia ilmainen kaikille. Siellä on yli sata luettua lastenkirjaa kuvituksineen. Käyttäjätunnus: lukulumokoti. Salasana: 987654321.

Osoitteesta www.lastenkirkko.fi löytyy erityisesti 3-8 -vuotiaille suunnattua materiaalia. voitte vierailla virtuaalikirkossa, pelailla Päkän ja Pulmun tai Tutkimuspartion kanssa. Kannattaa käydä tutustumassa.

Sivulla www.leikkipankki.fi on ohjeita moneen eri leikkiin. Leikkikää yhdessä lastenne kanssa ja viettäkää mukavia kotipäiviä.

Lasten Raamattusovellus on mobiililaitteilla toimiva Lasten Raamattu. Sovelluksessa on 40 eri Raamatun kertomusta, jotka voi joko lukea tai kuunnella. Sovelluksessa on värikkäästi kuvitetut kertomukset, kosketusnäytöllä liikuteltavia hahmoja, kivoja tehtäviä ja sanomaa kertaavia kysymyksiä. Lasten Raamattusovellus on suunnattu noin 4-8- vuotiaille, sen voi ladata ilmaiseksi sovelluskaupoista tai osoitteessa bible.com/lapset. (Suomessa kertomukset kääntänyt ja toimittanut Raamatunlukijain Liitto). Voitte kokeilla Lasten Raamattusovellusta. Kannattaa myös lukea lapsille Lasten Raamatun kertomuksia kotona, yhteiset lukuhetket ovat tärkeitä!