Tule mukaan kutomaan lohtuhuiveja sureville.

Lohtuhuivi on konkreettinen tapa muistaa surevaa omaista. Sen avulla voi viestittää, että yhteisön tuki voi olla lohtuna vaikeassa elämäntilanteessa.

Lohtuhuiveihin on saatavilla valmiita malleja tai sen voi toteuttaa haluamallaan tavalla. Malleja löytyy niin naisille kuin miehille, eikä mikään estä kutomasta vaikkapa sukkia, jos se tuntuu luontevammalta.

Huiveihin on saatavilla ohjeita ja lankoja Kuivaniemen kappeliseurakunnan toimistolta ja diakoniatyöntekijältä. Voit sopia ohjeiden toimittamisesta ja lankojen noudosta puhelimitse p. 040-7182297

Myös valmiit huivit voi toimittaa kappeliseurakunnan toimistolle, josta huivit toimitetaan seurakunnan työntekijöiden mukana sureville omaisille.

Facebookissa lisätietoa ryhmistä Kuivaniemen lohtuhuivien lähettiläät sekä valtakunnallisesta ryhmästä Lohtuhuivien lähettiläät