Kirkkoherranvirasto

Aukioloajat: maanantai - tiistai 9-14, keskiviikko - torstai 9-12, perjantaisin suljettu.

Sähköposti: ii.seurakunta(at)evl.fi
Puh. 040 848 0078

Käyntiosoite:
Puistotie 3
91100 Ii

Iin seurakunnan kirkkoherra Tapani Ruotsalainen, puh. 040 515 7633, sähköposti: tapani.ruotsalainen(at)evl.fi
Toimistosihteeri Tiina Kantola, puh. 040 848 0078, sähköposti: tiina.kantola(at)evl.fi

Helka Tapio

taloussihteeri

Hallinto- ja talouspalvelut Hautauspalvelut Henkilöstöpalvelut Kiinteistöpalvelut

Puistotie 3
91100 Ii

Soittele, niin sovitaan tapaamisaika!

mm kirjanpito, palkanlaskenta, laskutus, hautojen hoidot, haudanhoitosopimukset, osto-ja myyntireskontrat, tontivuokrasopimusten ylläpito ja uusiminen, kolehtien ja avustusten tilitykset

Taloushallinnossa voit tavata talouspäällikön tai taloussihteerin ja heidän kanssa voit asioida kun sinulla on kysyttävää esim.

• laskutukseen
  • hautojenhoitoon
  • palkanlaskentaan
  • kirjanpitoon
  • tontinvuokriin
  • metsien hoitoon
  • tonttialueiden hoitoon liittyen

Taloushallinnon tehtävänä on tuottaa seurakunnan tavoitteiden saavuttamisessa tarvittavaa informaatiota ja palveluja. Tehtäväalueita ovat mm. suunnittelupalvelut, asioiden valmistelu hallintoelimille, kirjapito, palkkalaskenta, maksuliikenne, laskutus sekä kiinteistöjen ja hautausmaiden isännöintipalvelut. Varainhoitotehtäviin kuuluvat mm. seurakunnan varojen hoitaminen sekä metsien, tonttialueiden ja huoneistojen hoito.

Helka Tapio