Rippikoulut 2024

Hiihtolomaripari

Rippileiri (alustavasti) 2.-8.3.2024 Nuorisokeskus Oivangissa Kuusamossa. Lisäksi yhteisiä kokoontumisia ennen leiriä. Konfirmaatio 17.3. Iin kirkossa. Alustava hinta 100€ (sis. kahden päivän hissiliput).

Kesä 1 ripari

Rippileiri 3.-8.6.2024 Siikajoen Törmälässä. Lisäksi yhteisiä kokoontumisia ennen leiriä. Konfirmaatio 9.6.2024 Iin kirkossa.

Kesä 2 ripari

Rippileiri 9.-14.6.2024 Siikajoen Törmälässä. Lisäksi yhteisiä kokoontumisia ennen leiriä. Konfirmaatio 16.6.2024 Iin kirkossa.

Päivärippikoulu

Intensiivijakso  21.-25.10.2023 (syysloma) Iin Pappilassa tai srk-talolla. Lisäksi yhteisiä kokoontumisia kevään aikana. Konfirmaatio 25.2.2024 Iin kirkossa.

Rippikoulun infokirje

Mikä on konfirmaatio?

Seurakuntayhteysjakso

Rippikouluun kuuluu osana seurakuntayhteys, joka toteutuu osallistumalla seurakunnan toimintaan. Iin seurakunnassa se tarkoittaa

5 jumalanpalvelusta, joista osa on ryhmälle yhteisiä.

2 nuorteniltaa, joista toinen käydään yhdessä ryhmän kanssa ja toinen kevätkaudella.

1 kaikille rippikoululaisille yhteinen lähetys- ja diakoniapäivä

1 musiikkiteemapäivä

1 joulunajan musiikkitilaisuus

Merkinnät osallistumisesta kerätään omaan rippikoulukorttiin. Kirkossa kortit laitetaan niille tarkoitettuun koriin/laatikkoon ennen jumalanpalveluksen alkua. Muissa tilaisuuksissa toimitaan annettavien ohjeiden mukaan. Rippikoululaisen tehtävänä on huolehtia, että hän saa merkinnän osallistumisestaan tilaisuuteen.

Kaikkien rippikoulujen päivämäärät löytyvät täältä.

Ulkoläksyt

löydät kuvaa klikkaamalla

Ulkoläksyt suoritetaan leirillä tai päiväkoulun opetusjaksoilla.

Nuorisotyönohjaaja
Nina Peltola