Lapsikuoro

Lapsikuoro on tarkoitettu 1 – 6 luokkalaisille tytöille ja pojille. Harjoitukset ovat torstaisin kahdessa osassa 1-3 luokkalaisille ja 4 -6 luokkalaisille erikseen. Kuoro harjoittelee säännöllisesti viikoittain. Koululaisten loma-aikoina ei kuitenkaan ole harjoituksia.

Harjoituksissa lauletaan pääsääntöisesti hengellisiä lauluja. Sen lisäksi ohjelmistossa on lauluja vuodenaikoihin liittyen sekä lastenlauluja. Harjoituksissa valmistellaan lauluja esiintymisiä varten. Kuoro tekee kerran vuodessa, yleensä keväällä retken lähialueelle.  Viime vuosina kohteina ovat olleet laskettelemassa käyminen tai sisäaktiviteetti puisto Oulussa.

Lapsikuoro esiintyy säännöllisesti seurakunnan järjestämissä eri tilaisuuksissa mm jumalanpalvelukset ja eri juhlatilanteet. Seurakunnan kaikilla kuoroilla on myös yleensä yhteinen konsertti kerran vuodessa.