Kirkolliset toimitukset

Kirkollisia toimituksia ovat kaste, konfirmaatio, häät, kodin siunaaminen sekä hautaan siunaaminen. Näihin toimituksiin liittyy useasti suuria tunteita ja ne ovat tärkeitä myös perheelle ja suvulle.

Merkkipäivämuistamiset

• Kastettujen kirkkopyhään huhti-toukokuussa kutsutaan vuoden aikana kaikki Iin seurakunnassa kastetut ja asuvat lapset perheineen.
  • Perhetyö muistaa 1- ja 3- vuotiaita onnittelukortilla.
  • Koulunsa aloittavia siunataan koulutielle lapsille suunnatussa jumalanpalveluksessa elokuussa.
  • Nuorisotyö järjestää vuosittain 10 synttärit lokakuussa 10 vuotta täyttäville. Päivänsankareille lähetetään kutsu juhlaan.
  • 70- ja 80 -vuotta täyttäviä seurakuntamme jäseniä kutsumme syntymäpäiväjuhlaan vuosittain.

Kotikäynnit

Voit aina pyytää seurakunnan työntekijää vierailemaan kotona, laitoksessa tai sairaalassa, joko juhlistamaan merkkipäivää tai muuten vain keskustelemaan elämän menosta. Toivomme kuitenkin, että pyynnöt tulevat tarpeeksi ajoissa. Soitellaan p. 040 7376 955 tai 040 718 2297