Kerhonohjaajapäivät Oulaisissa 28.1.2017 -retkikirje

Lähdemme Iin seurakuntatalolta klo: 8.00 ja olemme takaisin Iissä noin klo: 18.45. Mukaan tarvitset sään mukaiset ulkovaatteet.

• Ohjelma alkaa klo 10.00 Seurakuntakodilla ja päättyy Kirkkoon n. klo 17.00. Kirkko sijaitsee seurakuntakodin välittömässä läheisyydessä.

• Osallistujat tarvitsevat säänmukaiset ulkoiluvaatteet.

• Järjestäjät: PTK, Oulun hiippakunta, Kalajoen rovastikunta ja Agricola-opintokeskus

10.00           Minä 2.0

Kerhonohjaaja keskiössä. Monipuolisten näkökulmien kautta peilaamme ja kehitämme itseämme kerhonohjaaja.

11.30           Lounas

12.30           S.O.S.sehartaus

Lähestymme kerhon hartautta monesta eri suunnasta. Tästä työskentelystä jokainen löytää itselleen uusia ideoita kerhotilanteen rauhoittamiseen ja hartauden toteuttamiseen.

14.00           Kahvi

14.30           ZEIKKAILU ULKONA

Kerhonohjaajat seikkailevat pienissä ryhmissä ulkona(säänmukainen varustus) mielenkiintoisten ryhmätehtävien parissa.

16.00           Messu kirkossa

17.00           Kotiin