Hei!

Olet ilmoittautunut isoseksi ja/tai kerhonohjaajaksi, hyvä juttu! Kerhonohjaajien ja isosten yhteinen koulutusleiri pidetään seurakunnan leirikeskuksessa Karhussa 15.-17.9.2017. Kokoonnumme Avelan rantaan (Alarannantien päässä) perjantaina klo 17, josta siirrymme yhdessä Karhuun. Leiri päättyy sunnuntaina n. klo 11.30, jolloin vanhempasi voivat tulla hakemaan sinut Avelasta.

Kuivaniemeläisillä kyyti lähtee perjantaina Kievarin pihasta klo 16.15 ja paluukyyti sunnuntaina samaan paikkaan n. klo 12.15. Kyytiin pääsee myös väliltä, kunhan ilmoitat mistä!

Leirille mukaan tarvitset:

• liinavaatteet, eli pussilakana tai makuupussi, lakana ja tyynyliina (suosittelemme makuupussia, sillä majoitusmökeissä voi olla yöllä viileää…)

• pyyhe, hammasharja ja muut hygieniavälineet

• lämmintä vaihtovaatetta ja yöpuvun

• ulkoiluun sopivat vaatteet

• sisäkengät tai villasukat

• Raamatun ja muistiinpanovälineet (siis vihko ja kynä)

• tarvitsemasi lääkkeet

• oheinen henkilötietolappu täytettynä

• paljon iloista leirimieltä!

Muistathan, että tupakka, nuuska ja muut päihteet eivät kuulu leirille! Tämä koskee myös energiajuomia!

Leirille mukaan lähtevät seurakunnan nuorisotyönohjaajat Katri ja Outi sekä vanhoja isosia. Yörauhaa tulee valvomaa team NightRiders.

Jos sinulle tulee jokin ylitsepääsemätön este, esimerkiksi sairastut, etkä voi lähteä mukaan, ilmoita siitä välittömästi Katrille tai Outille. Hyväksyttäviä poissaoloja EIVÄT ole laiskotus, omat synttärit, kaverin synttärit, lastenhoitokeikat tai muut vastaavat.

Jos sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä!

Leiriterkuin,

Katri p. 0400-882315 ja Outi p.040-5157662